צור קשר
צור קשר

פיינטבול זה בריאות

פיינטבול ובריאות – עשרה טיפים לשידוך המושלם בניהם !
מדהים לגלות כל פעם מחדש יתרונות חדשים לפיינטבול, בין אם הם באופן ישיר או באופן עקיף.

  1. שיפור מיומנויות תיאום עין ויד:
    התיאום חשוב מאוד במשחק הפיינטבול. מיומנות זו תשתפר בעזרת תרגילים מבוססי מיקוד.
    הדרך הטובה ביותר לפתח מיומנות תיאום בין עין ליד היא משחק הטניס. תרגילים נוספים שיכולים לעזור הם קליעת חצים, הרכבת פאזלים ואפילו סבב קצר של משחקי וידאו. אתם לא טועים, אנחנו נותנים פה לגיטימציה לזמן איכות עם הפלייסטיישן והאקס בוקס!
  2. שיפור סיבולת לב-ריאה:
    משחק פיינטבול מחייב ספרינטים (ריצה מהירה) ותנועה לרוחב ולאורך כל המגרש. ביצוע תרגילים אירוביים כללי יסייע לכושר הגופני שלכם ובכך תשפרו את הביצועים שלכם במגרש. בהתאם ליכולת האתלטית הנוכחית שלכם , תעשו פעילות אירובית מתמשכת כמו ריצה כדי להגדיל את הסיבולת.
  3. שיפור תגובת רפלקס:
    במהלך משחק פיינטבול, יש מעט מאוד זמן להגיב לסיטואציות. יש מספר שניות לבצע מהלך שיכול להוביל לניצחון או הפסד של הצוות שלכם. בכדי "לכוון" את הרפלקסים שלכם צאו למשחק תופסת עם חברים. כן , תופסת כמו ששיחקתם בבית ספר או לחלופין המשחק המוכר "מחניים".
  4. שיפור תפיסה חזותית:
    פיינטבול מסתמך על היכולת שלכם לדייק בירי לעבר המטרה שבחרתם. הדרך הטובה ביותר לשפר מיומנות זו, היא לתדלק את הגוף במזון בריא. לאכול גזר, תרד ופירות הדר שעשירים בוויטמין C. הימנעו מביצוע פעולות הדורשות מאמץ מתמיד על העיניים, כמו ישיבה מול מסך הטלוויזיה או המחשב לתקופות זמן ארוכות. הימנעו מחשיפה לאזורים שהתאורה בהם היא עם ניגודיות גבוהה, דבר שגורם למאמץ גדול על העיניים.
  5. שיפור המיקוד והריכוז:
    נוטים להשוות את הפיינטבול בדרך כלל לאזור לחימה ולכן המיקוד והריכוז הופכים להיות קריטיים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשחק משחקי זיכרון בהם אתם מכריחים את עצמכם להיות ממוקדים. פעילות נוספת לרוחניים מבניכם היא מדיטציה, אשר בבסיסה מחייבת אתכם להתמקד באופן פנימי בנשימות, ביציבה ובשמירה על קור רוח.
  6. הגברת כוח המוח ע"י תזונה נכונה:
    עליכם לאמץ תוכנית תזונה הכוללת מזונות מחיטה מלאה, אוכמניות, עגבניות, גרעיני דלעת, ברוקולי, וצריכת שמן דגים בכדי לשמור על המוח ממוקד וחד. כמובן שלא תחוו שינוי משמעותי אם תעשו זאת בפעם הראשונה רק לפני משחק. עליכם להתחיל כמה שבועות לפני ולהתמיד.
  7. פיתוח חשיבה מהירה:
    הצוות שלכם בנה אסטרטגיה להבטחת הניצחון אבל כל פיינטבוליסט יודע שלא תמיד הכל הולך לפי התוכנית. ככלל, הפיינטבול דורש מחויבות וחשיבה מהירה תוך כדי תנועה. הימנעות ממזון עתיר כולסטרול וממזון ממותק, תעזור לכם להיות חדים ומהירי מחשבה. כמו כן, מומלץ לקחת חלק בפעילויות הדורשות אסטרטגיה כגון שחמט, דמקה ומשחקי קלפים שונים.
  8. פיתוח כוח גוף עליון:
    משקל רובה הפיינטבול אינו גדול אבל לאחר פרק זמן מסוים במשחק הזרועות מתעייפות. עליכם לעבוד על השריר התלת ראשי ועל שרירי הזרועות בכדי להגביר את עוצמת הגוף העליון באמצעות תרגילי מתח ומשקולות.
  9. שיפור האנרגיה הכללית:
    באופן אוטומטי, משחק פיינטבול נותן לכם זריקת אדרנלין כאשר אתם על המגרש, כי זה טבעו של המשחק. אנרגיה נוספת תקבלו מצריכת מזונות מחיטה מלאה, סלמון, בננות, פירות יער ואגוזים טריים. צריכה של אחד או יותר ממזונות אלו לפני המשחק תאפשר לאפינפרין (אדרנלין) להשתחרר בקצב מבוקר יותר בכל הגוף ותחזיק אתכם אנרגטיים לאורך כל המשחק.
  10. שיפור הדינמיקה בצוות:
    עבודת צוות היא חלק מרכזי של המשחק. במובנים מסוימים, כדי להיות מנהיג טוב יותר ולקדם את עבודת הצוות עליכם לשמור על גישה חיובית. עליכם לתת ביקורת בונה לחברי הצוות. עליכם לדבר באותה שפה במגרש ועל כל חברי הצוות לדעת מה אומר כל סימן או קוד. משחק ספורט קבוצתי כמו כדורגל או כדורסל מאוד יעזור במקרה הזה. בנוסף, גבשו את הצוות באמצעות ארוחה טובה או דרינק משותף בפאב.
    כדי לבדוק אם השידוך הצליח לכם, ניפגש במגרש בפיינטבול שפיים!